اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد

مشارکت 75 درصدی مردم عسلویه در انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه از مشارکت 75 درصدی مردم عسلویه در انتخابات مجلس خبر داد.

مشارکت 75 درصدی مردم عسلویه در انتخابات

 به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست و اطمینان داریم که مردم با همت و تلاش ویژه خود برگ زرین دیگری بر تارک انقلاب ثبت می‌کنند.

وی افزود: مردم در دفاع از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری همواره پیشقدم بوده‌اند و هر زمان که به حضور مردم نیاز بوده شاهد حضور گسترده مردم بوده‌ایم و به همین دلیل نیز دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند.

بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: تعداد 23 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس نهم در بخش عسلویه تدارک دیده شده و در شهرهای نخل تقی و عسلویه و در تمام روستاهای شیعه‌نشین و سنی‌نشین منطقه شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود.

نادری از مشارکت 75 درصدی مردم عسلویه در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شور و شوقی که در مردم وجود دارد و با فعالیت نامزدها پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 75 درصد مردم اعم از شیعه و سنی در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.

وی یادآور شد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و ایران همواره خود را به عنوان مظهر دموکراسی مطرح کرده و برگزاری به طور میانگین سالانه یک انتخابات موید این ادعاست.

بخشدار عسلویه گفت: تاکنون شاهد فضای سالم در انتخابات در عسلویه هستیم و هیچ گونه بی‌نظمی و اختلالی گزارش نشده و بدون تردید با هر گونه بی‌نظمی و اختلال در عرصه انتخابات در ایام تبلیغات و بعد از آن برخورد قاطعانه می‌کنیم.

نادری بیان کرد: تمام نامزدها در فرصت قانونی تبلیغات می‌توانند فعالیت کنند و از صبح روز پنج‌شنبه تبلیغات رسمی پایان می‌بد و نامزدها باید در ارچوب قانون فعالیت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: امیدوار هستیم در سراسر کشور این همدلی و اتحاد همواره پابرجا باشد و شاهد انتخاباتی حماسی و ماندگار باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول