اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌راه کشور:

ترافیک موضوعی فرابخشی و همه‌جانبه است

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس‌راه کشور گفت: ترافیک موضوعی فرابخشی و همه‌جانبه است.

ترافیک موضوعی فرابخشی و همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سرهنگ محمدرضا مهمان‌دار در حاشیه کنگره بین‌المللی حوادث جاده‌ای اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از قبیل نیروی‌ انتظامی، وزارت راه، شهرداری‌ها، اورژانس‌، امداد و نجات، آتش‌نشانی و سازمان‌های مختلف دیگری در کنترل ترافیک و در کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای نقش دارند و حضور این نهادها در بهره‌وری از راه‌کارهای پیشنهادی تأثیر بسزایی دارد.

وی در ارتباط ضرورت برگزاری کنگره‌هایی از این قبیل در سطح شهر مقدس مشهد اظهار کرد: برابر آمار صادر شده توسط پزشک قانونی کشور بیشترین کشته‌های کشور بر اثر حوادث ترافیکی با توجه به وسعت و میزان تردد در استان خراسان‌رضوی اتفاق می‌افتد که نسبت به سال گذشته با عملکرد موفق بخش‌های گوناگون و با همکاری پلیس‌راه، راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات، راهداری و سایر سازمان‌های مسئول شاهد کاهش قابل ملاحظه‌ میزان کشته‌ها و مجروحان هستیم.

مهمان‌دار تأکید کرد: حضور مهمان‌های کشوری و مسئولان و متخصصان خارجی در این کنگره بهره‌برداری‌های مناسبی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اثرات این کنگره در بلندمدت نتایج فوق‌العاده‌ای را به‌ همراه دارد، افزود: ارائه‌ راهکارها، ایجاد ساختارهای جدید و روش‌های نوین و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود در جوامع مختلف، کمک شایانی به کاهش حوادث ترافیکی می‌کند.

مهمان‌دار گفت: امروز بحث ضایعات و مشکلات حاصل از ترافیک برای جامعه هیچ نهادی را در امان نگذاشته و ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بنابراین تأثیرگذاری جمعی در تولیدات ناخالص ملی در کشورهای خاورمیانه، حضور نهادهای جمعی و مردمی در کنگره‌هایی از این قبیل مؤثر است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول