اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین‌بار

جشنواره ورزش‌های زمستانی در خلخال برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی چهارمین دوره ورزش‌های زمستانی در تفرجگاه اندبیل خلخال برگزار شد.

جشنواره ورزش‌های زمستانی در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که صبح امروز برگزار شد گروه‌های ورزشی کوهنوردی، تندیس‌‌سازان، پیکرتراشان، اسکی‌بازان و خانواده‌های علاقمند به ورزش‌های زمستانی در هوای سرد تفرجگاه اندبیل حضور یافته و در این برنامه شرکت کردند.

در این جشنواره گروه‌های تندیس‌ساز از استان خراسان شمالی و اردبیل حضور داشتند و تندیس‌هایی با عناوین کعبه مقدس، ضامن آهو، مشهد مقدس، هفت‌سین نماد نوروز ایرانی، لاک‌پشت و نهنگ و آدم‌برفی‌های متعددی درست کردند که این برنامه‌ مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در چهارمین جشنواره ورزش‌های زمستانی اندبیل خلخال بازی‌های محلی همچون قیش‌وردی (کمربند زنی)، اسکی‌‌بازی و تیوپ‌بازی و کوهنوردی دسته‌ جمعی برگزار شد و جلوه‌ای خاص به این جشنواره بخشید.

البته بخش اصلی این جشنواره عصر دیروز برگزار شده بود که با اهدای جوایز به برترین گروه‌های تندیس‌ساز صبح امروز این جشنواره به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در جمع علاقمندان به ورزش‌های زمستانی از پیگیری مصمم برای احداث تله‌کابین در این منطقه زیبا و بکر طبیعی خبر داد.

ذبیح‌الله عبداللهی اظهار داشت: ما مصمم هستیم با پیگیری و واگذاری زمین از سوی ارگان‌های ذیربط و با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عملیات زیرساختی را با هدف راه‌اندازی تله‌کابین در تفرجگاه اندبیل انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های خوب گردشگری در خلخال به ویژه منطقه اندبیل افزود: همه ساله در دو  فصل تابستان و زمستان می‌توان با راه‌اندازی تورهای تفریحی و گردشگری از ظرفیت ممتاز این منطقه برای جذب بیشتر مسافران و توریسم داخلی و خارجی استفاده کرد.

وی بیان داشت: نباید با غفلت‌های تدریجی زیبایی‌های گردشگری در زمستان در این منطقه از بین برود و یا نادیده گرفته شود که ضرورت دارد گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف با هدف توسعه این بخش به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول