اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک مخترع انجام گرفت؛

تولید انبوه دستگاه بارگیری و تخلیه خشت خام در بوکان

خبرگزاری فارس: مبتکر بوکانی که در سالهای گذشته دستگاه بارگیری و تخلیه خشت خام در بوکان را طراحی کرده بود ضمن ایجاد یک واحد تولیدی و اشتغالی پایدار طرح خود را به مرحله تولید انبوه رساند.

تولید انبوه دستگاه بارگیری و تخلیه خشت خام در بوکان

سید رسول خضری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دلیل حضور و فعالیت در کوره های آجرپزی بسیار علاقمند به آسان سازی فعالیت کارگران در این زمینه بودم.

وی با بیان اینکه از 4 سال قبل شروع به ساخت این دستگاه کرده ام، افزود: در این راستا نیازمند همکاری هر چه بیشتر مسئولان استان و واگذاری مکان مناسبی برای توسعه فعالیت های خود در شهرک صنعتی بوکان هستم.

خضری تصریح کرد: پس از تلاش شبانه‌روزی و ساخت تعداد دستگاه و تست کردن آن در کوره‌های آجرپزی در شهرستان‌های بوکان، میاندوآب، بروجرد و تحمل هزینه‌های زیاد و سنگین ساخت تمام این دستگاه‌ها موفقیت‌آمیز نبود.

وی خاطرنشان کرد: پس از عزم جدی و تلاش بیشتر بالاخره توانستم دستگاه مکانیزه بارگیری و تخلیه خشت خام را بدون اشتباه و با موفقیت بسازم و اکنون خوشبختانه آن را به مرحله تولید انبوه رسانیده‌ام.

وی گفت: این واحد تولیدی قادر است سالیانه تعداد 15 دستگاه را تولید و روانه بازار کند و تاکنون دستگاه های ساخت این واحد تولیدی  به شهرستانهای اهواز، بروجرد، خرم آباد، زنجان و ارومیه  صادر شده است.

خضری ادامه داد: این واحد از سال 87 به تولید  قابل عرضه در بازار رسیده و از محصولاتی است که در تولید مصالح ساختمانی تاثیر گذار می باشد و از بابت اشتغال زایی 7 نفر در اینجا به طور دائم فعالیت می کنند .

این کارگر نمونه سال 90 ادامه داد: دستگاه بارگیری و تخلیه خشت خام مشابه خارجی و نظیر ایرانی ندارد و در اداره  کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی  با شماره67 هزار و 787 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول