اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

انتخابات 12 اسفند پیروزی ماندگار ملت ایران را رقم زد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور مردم در 12 اسفند، حرکتی حماسی و دشمن شکن بود که موجب ذلالت دشمنان و پیروزی ماندگار ملت ایران شد.

انتخابات 12 اسفند پیروزی ماندگار ملت ایران را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه جامعه‌ای که نصیحت‌گرا نیست، نصیحت‌گرایی را نیز دوست ندارد، اظهار کرد: جامعه‌ای که امر به معروف و نصیحت‌گرایی را مد نظر قرار ندهد، خیر و برکت ندارد و رشد و پیشرفتی برای این جامعه ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه نصیحت در جامعه ما مرده است، افزود: امروزه در ازدواج‌ها، ادارات، سینماها و حتی در منازل نصیحت پذیرفته نمی‌شود و با این حال باید بگوئیم امر به معروف نیز در حال فراموشی است.

خطیب جمعه همدان تصریح کرد: اگر در جامعه نصیحت‌گرایی داشته باشیم همه مشکلات حل می‌شود چرا که همواره مشکلات یکدیگر را متذکر می‌شویم و همین امر موجب رشد و ترقی شده و جامعه رو به تکامل و سعادت حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: برخی به گفته خود انتقادپذیر هستند اما گاهی عمداً یا سهواً پا را از گلیم خود فراتر می‌برند که این نشان از عدم انتقادپذیری آنهاست.

محمدی با بیان اینکه نباید نصیحت همه افراد را پذیرفت، خاطرنشان کرد: برخی از مردم دارای صورت انسانی و سیرت شیطانی هستند که نصیحت اینگونه افراد قابل قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند ابراز داشت: حضور مردم در 12 اسفند، حرکتی حماسی و دشمن شکن بود که موجب ذلالت دشمنان و پیروزی ماندگار ملت ایران شد.

امام جمعه همدان با اشاره به تخریب‌هایی که برخی کاندیداها علیه دیگر نامزدها به کار گرفتند، گفت: با توجه به اینکه مابقی نماینده‌های مجلس در دور دوم مشخص می‌شوند، باید سعی شود که آن فردی که با خدا معامله کرده و به فکر خدمت به خلق خدا هستند به مجلس راه یابند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان برای ارائه خدمات نیازمند همکاری مردم هستند، اظهار داشت: تخریب چهره‌ها امری ناپسند است چرا که وقتی ما از طرفی به تخریب بپردازیم و از سوی دیگر به دنبال داشتن مسئولان خدومی باشیم، موفق نیستیم.

محمدی با اشاره به اینکه باید از نماینده‌های منتخب حمایت شود، گفت: در برخی از شهرهای استان شاهد برخی اعتراض‌ها و تخریب‌ها علیه کاندیداها هستیم که این کاری غلط است و باید برای پیشبرد اهداف، از نماینده‌ها حمایت شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: هر سال برخی از افراد بر اساس رسم‌های غلط موجب اذیت و آزار مردم می‌شوند و هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند.

امام جمعه همدان بیان داشت: 35 درصد این ترقه‌ها موجب خسارت به جوانان و نوجوانان می‌شود و جوانان زیادی قربانی چهارشنبه سوری می‌شوند و بیماران زیادی متحمل رنج و سختی می‌شوند.

وی با اشاره برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر کشور اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو برخی خانواده‌های محروم چشم یاری ما را دارند که باید با کمک مادی و معنوی موجب خشنودی انها را فراهم سازیم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: برخی در این ایام هزینه‌های دیوانه‌واری می‌کنند که خوبی‌های عید در آن استتار می‌شود، در حالی که باید صله رحم، نظافت و تفریحات سالم در عید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول