اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فرهنگ نگهداری از فضای سبز در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: فرهنگ نگهداری از فضای سبز باید در جامعه نهادینه شود چون منابع طبیعی، منابع ملی ماست و باید در نگهداری آن بکوشیم.

فرهنگ نگهداری از فضای سبز در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی این هفته جمعه که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند و با حضور در پای صندوق‌های رای سیلی محکمی بر استکبار جهانی زدند.

وی گفت: مردم با بصیرت ایران یک بار دیگر نشان دادند که حرکات دشمن را رصد می‌کنند و رجزخوانی‌های دشمن را می‌شناسند و می‌دانند چگونه باید جواب دشمن را داد.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد مردم ایران در انتخابات مشارکت داشته‌اند، گفت: حضور مردم در روز انتخابات شگفت‌انگیز بود و علی‌رغم اینکه دشمن سعی داشت انتخابات را تحریم و یا کم‌رنگ جلوه دهد اما مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان بیان کرد: نماینده‌ای که انتخاب شده نماینده هر دو شهرستان گلپایگان و خوانسار است و باید با هم‌دلی، هم‌اندیشی و وحدت، گره‌های دو شهرستان را باز کنیم و در راستای آبادانی و شکوفایی دو شهرستان بکوشیم.

اسماعیلی ادامه داد: اگر فردی برای رفع مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد باید فردای قیامت پاسخ‌گو باشد چون مردم به قصد قربت به میدان آمدند و در انتخابات بار دیگر با امام شهیدان و خون شهدا و افکار و اندیشه‌های رهبری تجدید میثاق کردند بنابراین تمام کارگزاران باید قدردان حضور مردم باشند.

خطیب جمعه گلپایگان افزود: 22 اسفند روز بنیاد شهید است و این بنیاد خدمات ارزنده‌ای پس از انقلاب ارائه کرده است و تمام تلاش بنیاد شهید بر این اصل قرار گرفته که خانواده محترم شهدا درگیر مشکلات نباشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان 360 شهید در 33 گلزار شهدای شهر و روستا آرمیده‌اند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، 800 جانباز و 60 آزاده از شهرستان گلپایگان تقدیم نظام اسلامی شده است.خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و ما همواره مدیون خون شهدا هستیم و باید دینمان را به آنها ادا کنیم.

امام جمعه گلپایگان همچنین به روز درخت‌کاری اشاره کرد و گفت: فرهنگ نگهداری از فضای سبز باید در جامعه نهادینه شود چون منابع طبیعی، منابع ملی ماست و باید از این منابع حفاظت و نگهداری کنیم.

وی یادآور شد: در روزهای پایانی سال که خانه‌هایمان را تمیز می‌کنیم باید به فکر زدودن دل از آلودگی‌ها و پلیدی‌ها نیز باشیم و اگر از فردی کینه داریم برای برطرف کردن این کینه بکوشیم. 

انتهای پیام/ط4000/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول