اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

وجود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سطح کشور وجود دارد، گفت: حدود 4 هزار میلیارد تومان برای اتمام و تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.

وجود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند احمد رسولی‌نژاد امروز در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالا و حمایت‌های خوب استانی امید است در آینده قهرمانان بسیار خوبی از خراسان‌جنوبی در تمامی سطوح کشوری، آسیایی و جهانی بدرخشند.

* یکی از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش توجه به ورزش بانوان است

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سلامت زن به عنوان ستون خانواده سلامت کل جامعه است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بانوان جمعیت زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند یکی از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان توجه به ورزش بانوان است.

رسولی‌نژاد با اشاره به ایجاد مرکز استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان افزود: این مرکز در راستای شناسایی استعدادهای نهفته سراسر کشور و زمینه حضور این افراد در صحنه‌ها و سطوح ملی و جهانی است.

وی از انعقاد تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان با تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد و افزود: هدف از انعقاد این تفاهمنامه شناسایی استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی است تا از ظرفیت‌های این افراد مستعد استفاده شود.

* 3 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد

وی با بیان اینکه 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: برای اتمام و تکمیل این پروژه‌ها در کشور در سال 91 حدود 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: امید است با تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور سال آینده سال شکوفایی ورزش کشور باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول