اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورد جدی با افراد خاطی در شهر

میانه با لودر و بولدوزر به استقبال مهمانان می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه گفت: خودروهای سنگین پارک شده در سطح شهر میانه مسئله‌ساز شده و به نظر می‌رسد که ما از مهمانان شهرستان با لودر و بولدوزر استقبال خواهیم کرد.

میانه با لودر و بولدوزر به استقبال مهمانان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور صبح امروز در تقی خلفاپور در جلسه کمیته عمران  شهرستان با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران اجرایی شهر با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و ضرورت زیباسازی شهر اظهار کرد: میانه شهری نیست که هر کجا بخواهیم تابلو نصب کرده و هر جا دلمان بخواهد زیبایی شهر را به هم بزنیم.

انتقاد از وضعیت ظاهری شهر از جمله ورودی‌های شهر 

وی با انتقاد از وضعیت ظاهری شهر از جمله ورودی‌های شهر خواستار برخورد جدی با برخی از افراد که با وسائلی در ورودی‌ها برای خودشان حریم ایجاد کرده‌اند، شد.

خلفاپور اضافه کرد: چمن رفوژها از بین رفته و در بعضی جاها رفوژهای تخریب و رفوژها محل جمع‌آوری زباله شده، همچنین خودروهای سنگین پارک شده در سطح شهر مسئله‌ساز شده و به نظر می‌‌رسد که ما از مهمانان شهرستان با لودر و بولدوزر استقبال خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان میانه برخورد اولیه را دادن تذکر به متخلفان عنوان کرده در وهله دوم از برخورد قاطع مراجع قانونی با آمادگی دادستانی خبر داد.

وی به افرادی که معابر عمومی را  انبار مصالح ساختمانی ساخته و سد معبر کرده‌اند، متذکر شد که باید در رفتار خود تجدید نظر کنند تا به مرحله برخورد قانونی نرسد.

کل چهره شهر باید عوض شود

فرماندار میانه خواست تا امروز از ترمینال بازدید، نواقص بررسی شده و در اسرع وقت با توجه به فرارسیدن ایام عید این مکان تنظیف شده و اقدامات لازم انجام شود و در بحث ورودی‌ها نیز باید آسفالت یا لکه‌گیری و رفوژها اصلاح و در کل چهره شهر باید عوض شود.

وی با تاکید بر حل مشکلات مطرح شده و ساماندهی ورودی‌های شهر و ورودی راه‌آهن که محل تردد 3 هزار مسافر در روز است، گفت: با توجه به آغاز فصل کاری هیچ بهانه‌ای از این تاریخ قابل قبول نیست.

وی افزود: من به خاطر مردم و آبروی شهرستان حاضرم هر روز با شهرداری و شورا تشکیل جلسه داده و در صورت نیاز به همراهی سایر ارگان‌ها هماهنگی لازم با آنها را برای همکاری با شورا و شهرداری به عمل آورم زیرا میانه واقعا نیازمند رسیدگی و توجه بیش از اینهاست و همه در این مورد باید  شهرداری و شورا را یاری کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول