اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تامین اجتماعی فارس خبر داد

افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: در صورت بهره‌برداری بیمارستان 313 تخت خوابی تامین اجتماعی فارس تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان از نرم کشوری فراتر می‌رود.

افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در فارس

علی اکبر بنی هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر یک بیمارستان 250 تخت خوابی تامین اجتماعی در استان فارس با 10 درمانگاه ملکی فعال است.

بنی‌هاشمی ادامه داد: 2 هزار و 66 مرکز خیریه نیز با تامین اجتماعی قرارداد دارند و در استان فارس مشغول فعالیت هستند.

وی بیان داشت: در استان فارس به ازای هر 7 هزار و 600 بیمه شده تنها یک تخت بیمارستانی ملکی وجود دارد که این آمار نشان می‌دهد از نرم کشوری پایین‌تر بوده و به تخت‌های بیشتری نیاز است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی فارس تصریح کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان جدید تامین اجتماعی که عملیات اجرایی آن در غرب شیراز آغاز شده است تعداد تخت‌های بیمارستانی و سرانه آن در  فارس افزایش می‌یابد.

بنی‌هاشمی ابراز داشت: ساخت بیمارستان جدید تامین اجتماعی فارس در راستای عدالت‌محوری است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن بتوانیم علاوه بر استان فارس بیماران استان‌های جنوبی کشور را زیر پوشش درمان قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان‌های فارس ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان استهبان آغاز شده و در مرودشت نیز به زودی آغاز می‌شود.

بنی‌هاشمی افزود: در جهرم نیز با اهدای یک ساختمان برای مرکز درمانی تامین اجتماعی این مرکز نیز تجهیز و آماده ارائه خدمات می‌شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی فارس بیان داشت: با بهره‌برداری از این مراکز شاهد افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان‌های این استان می‌شویم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول