اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور خبر داد

آتش‌سوزی در پروژه 1500 واحدی در حال ساخت مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یکی از بلوک‌های ساختمان در حال ساخت پروژه هزار و 500 واحدی مسکن مهر دچار حریق شد.

آتش‌سوزی در پروژه 1500 واحدی در حال ساخت مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی این سازمان، محمود برئی اظهار داشت: با اعلام آتش‌سوزی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی نیشابور مبنی بر آتش‌سوزی در انتهای خیابان نور نیشابور، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه یک و پنج به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند، دود زیاد و شعله‌های آتش کارگاه را فرا گرفته بود و با توجه به ارتفاع زیاد ساختمان‌ها، احتمال گرفتار شدن کارگران در داخل آتش وجود داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور خاطرنشان کرد: هم‌زمان با تیم اطفای حریق گروه امداد و نجات ایستگاه یک نیز به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور، تصریح کرد: آتش از افتادن گدازه‌های جوشکاری روی آکاسیو‌های انبار شده روی سقف شروع شده بود و از مسیر لوله‌کشی و داکت‌ها گسترش پیدا کرده بود.

برئی توضیح داد: با وجود همکاری نکردن مسئولان این طرح با نیروهای آتش‌نشان و حتی ممانعت از ورود نیروهای کمکی، مأموران توانستند آتش را مهار کنند.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی مشابهی نیز همین امسال در طرح مسکن مهر مشهد رخ داد که متأسفانه تلفات جانی هم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور به مسئولان و مهندسان ناظر که حق ورود به سایت این طرح‌ها را دارند، پیشنهاد داد: باید نظارت بیشتری بر خرید مصالح مرغوب و رعایت اصول ایمنی و انبارداری داشته باشند.

وی تأکید کرد: تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی نیز باید در محل کارگاه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول