اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

کمیته امداد مؤثرترین نهاد حمایتی جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مؤثرترین نهادهای حمایتی در جامعه است.

کمیته امداد مؤثرترین نهاد حمایتی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی صبح در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان فردوس اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) بارزترین نهادی حمایتی در راستای رفع نیاز محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی افزود: کمک به قشر محروم و نیازمند جامعه بهترین سعادت و توفیق است و در نزد خداوند نیز از اجر و مزد بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس نیز گفت: به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی پس از 22 روز از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادی حمایتی با عنوان کمیته امداد در کشور تأسیس شد.

علیرضا پاکدل افزود: این نهاد انقلابی با هدف یاری کردن محرومان براساس فقه و اخلاق اسلامی اکنون 32 سال از عمر خود را سپری کرده و تحت امر مستقیم مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت است.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 63 میلیون ریال مستمری به تعداد 2 هزار و 990 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فردوس پرداخت 950 میلیون ریال کمک موردی به یک‌ هزار و 750 نفر، بررسی تعداد 3 هزار و 450 نامه ریاست جمهوری، پرداخت 500 میلیون ریال جهیزیه و هدیه ازدواج به 50 نفر را از جمله خدمات ارائه شده از سوی این نهاد حمایتی در سال جاری عنوان کرد.

پاکدل تولید 165 متر فرش توسط 55 بافنده زیر پوشش این نهاد و خودکفا شدن تعداد 110 خانوار از مددجویان و خارج شدن از حمایت دائمی را از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی کمیته امداد شهرستان فردوس در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول