اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

تپانچه اصفهان جزو 3 تیم نخست لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: تیم تپانچه بانوان استان اصفهان به طور حتم جزو سه تیم نخست رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان کشور است.

تپانچه اصفهان جزو 3 تیم نخست لیگ برتر است

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فردا جمعه شاهد برگزاری آخرین رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان هستیم که در این مسابقات تیم تیراندازی فولاد ماهان سپاهان از سوی استان اصفهان حضور دارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تیراندازی لیگ برتر بانوان در اراک برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم تیراندازی بانوان اصفهان امروز پنج‌شنبه راهی اراک شده و تمرینات خود را در آنجا انجام می‌دهند.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان ادامه داد: رقابت‌های تیراندازی بانوان لیگ برتر کشور در دو قسمت تفنگ و تپانچه برگزار شده که در قسمت تپانچه تیم اصفهان به طور حتم در سه رده نخست قرار می‌گیرد.

وی تعداد فرستادگان تیراندازی استان اصفهان را به رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی، هشت نفر عنوان کرد و بیان داشت: دو نفر از مربیان نیز، این تیم را همراهی کردند.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به بودجه‌های مالی هیئت تیراندازی استان اصفهان کرد و بیان داشت: از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار است بودجه‌ای بنا به تفاهمنامه بسته شده در اختیار این هیئت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دیگر فرصتی برای انجام کارهای عقب افتاده در سال جاری وجود ندارد، تأکید کرد: با بودجه به حساب ریخته شده باید بدهکاری‌های گذشته هیئت تیراندازی استان اصفهان پرداخت شده و به طور کلی نیز از این پس برنامه‌های تیراندازی سال 1391 مدنظر قرار گرفته است.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان در مورد تیراندازی این استان با بیان اینکه آینده بسیار درخشان‌تری نسبت به زمان حال برای تیراندازی اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: با بودجه‌های خوب و برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده، تیراندازی اصفهان را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور می‌رسانیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول