اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خبر داد

کاهش 35 درصدی آلودگی هوا در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از کاهش آلودگی 35 درصدی هوا در استان اردبیل خبر داد.

کاهش 35 درصدی آلودگی هوا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اردبیل، علی حمیدی در جلسه کارگروه پسماند اردبیل اظهار داشت: کاهش آلودگی هوا به دنبال کاهش 20 درصدی صنایع آلاینده استان اردبیل در سال جاری رخ داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل این کاهش آلودگی و آلایندگی را ناشی از تلاش و همت مضاعف کلیه دستگاه‌های مرتبط در سال جهاد اقتصادی عنوان کرد.

این مسئول در ادامه از تشکیل 11 جلسه کارگروه با 45 مصوبه، تشکیل جلسات کارگروه پسماند شهرستانی در چهار شهرستان با 22 مصوبه، آخرین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل، مکان‌یابی دفن زباله شهری پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال و الزام در انتقال پسماند شهری به نقطه مورد نظر مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی را از اهم اقدامات کاری و کارگروهی سال 90 برشمرد.

حمیدی همچنین برگزاری همایش یک روزه در محل استانداری با شرکت اعضا و علاقه‌مندان با موضوع بازیافت، کارگاه آموزشی پایش آنلاین در محل اداره کل محیط زیست، پیگیری و تصویب طرح تولید برق از زباله، پیگیری و به سرانجام رساندن مدیریت پسماند بیمارستانی در بیش از 80 درصد از بیمارستان‌های استان و بررسی و تصویب طرح مطالعاتی جامع مدیریت پسماند شهرستان اردبیل را از دیگر اقدامات این کارگروه در سال 90 عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول