اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

بازگشایی راه‌های روستایی سردشت تا عصر امروز

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: تمام راه‌های روستایی مسدود سردشت با تلاش راهداران این شهرستان تا عصر امروز باز می‌شود.

بازگشایی راه‌های روستایی سردشت تا عصر امروز

ذبیح‌الله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران و امدادگران و اکیپ‌های هلال‌احمر از دیروز تمام راه‌های بین‌شهری به طرف بانه، مهاباد، پیرانشهر و مسیر نصف روستاهای شهرستان سردشت باز شده است.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری و راه و ترابری به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و ستاد بحران شهرستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

فرماندار سردشت ادامه داد: روستاهای پرجمعیت در اولویت راهگشایی قرار گرفته‌اند و در حال حاضر همه این روستاها باز هستند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در اثر برف سنگین در تعدادی از روستاها بیماران و زنان باردار توسط بالگردهای امداد و نجات و هلال‌احمر به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

کاظمی با بیان اینکه روز گذشته شش نفر به بیمارستان منتقل شدند، گفت: امروز هم چهار بیمار که وضعیت وخیمی داشتند با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

فرماندار سردشت با اشاره به اینکه مشکل سوخت در شهرستان رفع شده است، گفت: دیروز از گردنه زنجیران سوخت به میزان کافی به شهرستان منتقل شد و در مخازن ذخیره شده است.

این مسئول با بیان اینکه بازارچه چیله در حال حاضر بسته است، ادامه داد: با وجود کوهستانی بودن منطقه، تمام راه‌های روستایی تا بعد از ظهر امروز باز می‌شود.

فرماندار سردشت گفت: در اثر بارش سنگین برف برق 15 روستا قطع شده و اکیپ‌ها امداد و نجات در حال رفع مشکل برق هستند گر چه تردد در داخل شهر امکان‌پذیر است مخصوصاً در کوسه‌های سنگی معابر کاملاً باز است و برف داخل شهر به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه مدارس در شهرستان دایر است، گفت: دیروز در شیفت صبح مدارس ابتدایی تعطیل شد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول