اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه خبر داد:

نجات یک زن باردار گرفتار در برف و کولاک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاوه گفت: یک مادر باردار از اهالی روستای هانی گرمله از چنگال برف نجات پیدا کرد.

نجات یک زن باردار گرفتار در برف و کولاک

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه حسین خدرویسی اظهار کرد: بارش سنگین برف و کولاک شدید طی سه روز اخیر در شهرستان پاوه که منجر به مسدود شدن تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان شد، مشکلات زیادی را برای مردم به ویژه روستاییان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: با تلاش و زحمت شبانه‌روزی پرسنل اداره راه و ترابری و امداد جمعیت هلال احمر راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و تمام روستاها به جز راه ارتباطی روستای هانی گرمله که ارتفاع برف در آن به 8 متر می‌رسد، بازگشایی شد.

فرماندار پاوه افزود: با توجه به گزارش‌های مردم و بخشداری نوسود مبنی بر وخیم بودن حال یک مادر باردار در روستای هانی گرمله وعدم توان انتقال وی به بیمارستان با هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر استان این زن صبح امروز توسط یک فروند بالگرد به بیمارستان قدس شهر پاوه منتقل شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان پاوه از همکاری و مساعدت مدیر کل راه و ترابری استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و زحمات و تلاش شبانه‌روزی مدیر و پرسنل راه ترابری و جمعیت هلال احمر شهرستان در سه روز اخیر در امر بازگشایی و نجات و امداد مسافران در زیر برف مانده در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول