اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری:

کانون زبان ایران افزایش شهریه ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امکان افزایش شهریه‌های کانون زبان ایران وجود داشت، اما با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، افزایش شهریه نداریم.

کانون زبان ایران افزایش شهریه ندارد

سیدصادق رضایی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی مدیران و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل هتل پارس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابراز داشت: کانون زبان با همکاری کارکنان این نهاد از نظر کمیت، کیفیت، توسعه و مشارکت مدیریت استانی به خوبی عمل کرده است.

وی خواستار همکاری مدیران کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برای راه‌اندازی مدیریت استانی کانون زبان شد و ابراز داشت: باید وضعیت استانی شدن کانون‌های زبان در کشور تا سال آینده مشخص شود.

رضایی عنوان کرد: هزینه‌های کانون زبان باید جزو اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده شود و مشکلات مرتبط به تجهیزات در کانون‌ها رفع شود.

وی با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ها برای اهداف و خواسته‌ها نباشد، انگیزه کاری از بین می‌رود، گفت: نیروها باید براساس نیازها و انتظارات کار کنند.

رضایی تصریح کرد: نگاه رهبری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به علت اهمیت، سرنوشت‌سازی و تأثیرپذیری دوران کودکی برای اداره مملکت است.

وی خاطرنشان کرد: رساندن کتاب‌های کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانه‌ها، فکر و اراده مردم مصداق کامل کار فرهنگی است.

رضایی افزود: کانون زبان مکانی برای کار فرهنگی و اقتصادی است و افزایش مراکز مشارکتی کانون زبان به صورت کمی و کیفی با بهره‌گیری از بخش خصوصی جزو برنامه‌ها است.

وی گفت: امکان افزایش شهریه‌های کانون زبان ایران وجود داشت، اما با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، افزایش شهریه نداریم.

رضایی برگزاری دوره‌های آموزشی برای متقاضیان تدریس در کانون زبان را ضروری دانست و بیان داشت: این دوره‌های آموزشی موجب افزایش مدنیت و درجه شهروندی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، گردهمایی چند روزه مدیران و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامگاه امروز با تجلیل از عوامل فیلم سینمایی "مراد" به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول