اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری استان اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی کانون زبان در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل از راه‌اندازی کانون زبان در مشگین‌شهر خبر داد.

راه‌اندازی کانون زبان در مشگین‌شهر
ناهید اللهوردیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل فعالیت کانون زبان را به عنوان مهم‌ترین شاخه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.
وی اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان‌های پارس‌آباد و اردبیل شعبه کانون زبان راه‌اندازی شده و به زودی شعبه کانون در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل اضافه کرد: در اردبیل نیز برای نخستین بار امسال کانون زبان را برای گروه سنی مختلف همراه با ابزار و مدل ایکیج راه‌اندازی کردیم.
اللهوردیزاده به عمده فعالیت‌های انجام شده در تابستان و سایر ایام سال اشاره کرد و افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان برنامه‌های متنوعی در این ایام انجام شده که ثمرات و نتایج آن مبرهن است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل در مورد جذب اعضا نیز گفت: در جذب اعضا نیز نسبت به استان‌های هم‌تراز وضعیت مطلوبی داریم به طوری که در سال‌های اخیر همه ساله بر تعداد اعضا افزوده شده است.
وی بیان داشت: ‌همه ساله برنامه کاری تحت عنوان کتاب کار تهیه می‌شود که در آن تمام برنامه‌های اجرایی کانون در یک سال اعم از برپایی جشنواره‌ها، همایش‌ها و فعالیت‌های اجرایی تدوین و به صورت جامع طراحی و تهیه شده است.
این مسئول ادامه داد: نیمه دوم امسال جشنواره‌های متعددی به همت کانون برگزار می‌شود که در مهر ماه برنامه یک هفته با کانون برپا و کودکان و نوجوانان از برنامه‌های متنوع این برنامه استفاده می‌کنند.
وی برگزاری برنامه قصه‌گویی و نمایش عروسکی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای نیمه دوم سال اعلام کرد و بیان داشت: در نیمه اول سال نیز جشنواره‌ها و اردوهای مختلف منطقه‌ای برگزار شده و اعضای کانون ما فعالانه در آن حاضر شدند.
اللهوردیزاده از برگزاری جشنواره‌های مختلف ادبی در نیمه دوم سال نیز خبر داد و گفت: این جشنواره همه ساله با استقبال خوبی روبرو شده و برنامه‌های متنوعی نیز در آن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول