اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قصد روسیه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی درباره سپرموشکی اروپایی

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد در اوایل ماه مه کنفرانس بین المللی در زمینه سامانه دفاع ضد موشکی اروپایی برگزار نموده و از همه کشورهای ذی النفع برای شرکت در آن دعوت کند.

قصد روسیه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی درباره سپرموشکی اروپایی

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آناتولی سردیوکوف" وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور قصد دارد در اوایل ماه مه سال جاری در مسکو کنفرانس بین المللی با موضوعیت سامانه دفاع ضد موشکی برگزار کند و از تمامی کشورهای ذی النفع در این زمینه دعوت بعمل آورد تا در این نشست شرکت کنند.

سردیوکوف امروز، چهارشنبه پس از دیدار با "دمیتری سالوماتین" وزیر دفاع اوکراین به خبرنگاران گفت: من همتای اوکراینی خود را در جریان مواضع ما در رابطه با پیدایش مجموعه سامانه‌های دفاع ضد موشکی آمریکایی در سراسر خاک اروپا قرار دادم. ما در آینده نیز قصد داریم تا با همه شرکای خود در این رابطه گفت‌وگو کرده و مواضع خویش در مورد سپر موشکی را توضیح دهیم و همچنین در نظر داریم تا در این خصوص از نظرات کارشناسان مستقل هم استفاده کنیم.

وزیر دفاع روسیه افزود: به همین دلیل هم قصد داریم تا در اینده نزدیک کنفرانس بین المللی با این موضوعیت در مسکو برگزار کرده و از همه کشورهای علاقه مند و ذی النفع و همچنین کارشناسان سازمان‌های غیردولتی در این زمینه در جهت گیری‌های مختلف برای شرکت در این نشست دعوت کنیم.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول