اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان خیریه آبشار عاطفه آمل خبر داد

توزیع 2500 سبد موادغذایی و پوشاک بین نیازمندان آملی

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان خیریه آبشار عاطفه‌های آمل از آغاز توزیع 2 هزار 500 سبد موادغذایی، پوشاک و وجوه نقد بین نیازمندان آملی خبر داد.

توزیع 2500 سبد موادغذایی و پوشاک بین نیازمندان آملی

حسین رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به در پیش بودن سال جدید بیان داشت: ارزش سبد مواد غذایی توزیع شده از 300 تا 500 هزار ریال بوده و در سبد پوشاک نیز حدود 300 تا یک میلیون ریال برای نیازمندان خرید شده است.

رمضانی که مدیریت سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان مازندران را نیز برعهده دارد، گفت: حدود 900 یتیم و سادات نیازمند در این سازمان خیریه عضویت دارند که بیش از 200 حامی سرپرستی آنها را تقبل کردند.

مدیر سازمان خیریه آبشار عاطفه‌های استان مازندران و شهرستان آمل با اعلام اینکه 2 هزار و 17 خانواده به طور دائم زیر پوشش این سازمان در شهرستان آمل هستند، ابراز داشت: این مرکز در بخش درمان، فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، کمک‌های مردمی و تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها برای افراد نیازمند مشغول فعالیت است.

رمضانی با اشاره به اینکه در سال 1390 تعداد 369 نفر با همکاری اداره کار و امور اجتماعی شهرستان مشغول به کار شدند، تصریح کرد: در نظر داریم تا در سال جدید تعداد 313 جهیزیه عروس را آماده کرده تا در سالروز ولادت امام رضا (ع) بین نوعروسان نیازمند توزیع کنیم.

وی از افتتاح شعبه جدید و مستقل این سازمان مردمی مازندران در بخش جهیزیه و درمان برای نخستین بار در استان به مرکزیت آمل بلوار طالقانی اباذر 31 خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول