اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

نقل و انتقالات سال 90 رویکرد آموزشی و پرورشی داشت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: نقل و انتقالات امسال آموزش و پرورش استان دارای رویکرد آموزشی و پرورشی بود.

نقل و انتقالات سال 90 رویکرد آموزشی و پرورشی داشت

موسی‌الرضا صائمی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تفاوت نقل و انتقالات امسال با سال‌های گذشته در این است که دارای رویکرد آموزشی و پرورشی است و مشاوره قبل از نقل و انتقالات انجام می‌شود.

صائمی‌فرد افزود: دستورالعمل نقل و انتقالات به صورت دفترچه تهیه شده که از نیمه دوم اسفندماه بر روی سایت اداره‌کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و برای هر مدرسه یک نمونه از این دفترچه ارسال می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان افزود: احکام استخدامی 370 نفر از حق‌التدریسی‌های نهضت سوادآموزی را که تبدیل وضعیت شده‌اند و از 1 اسفندماه حکم قطعی آنها صادر و حقوقشان پرداخت شده است، امسال در همان وضعیت ابقاء کردیم که برای سال آینده، ملزم هستند در نقل و انتقالات شرکت کنند.

صائمی‌فرد گفت: سرانه کشوری و متمرکز از ابتدای اسفندماه به حساب مدارس واریز شده و سعی می‌کنیم سرانه مرحله پنجم را قبل از عید بریزیم.

وی پیرامون احکام صادره جدید اظهار داشت: در کل استان خراسان‌رضوی، بیش از یک میلیون حکم صادر شده است که 12 نوع حکم را در برداشته است که پس از امضاء به حقوق رسانده‌ایم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول