اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعلام همبستگی جمعیت‌های سیاسی معارض بحرین با آموزگاران این کشور

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از تحصن بزرگ بحرینی‌ها جمعیت سیاسی معارض این کشور با برگزاری نشستی همبستگی خود با آموزگاران بحرینی و کادرهای آموزشی این کشور و رئیس در بند سندیکای آموزگاران بحرین را اعلام کردند.

اعلام همبستگی جمعیت‌های سیاسی معارض بحرین با آموزگاران این کشور

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوسط، روز گذشته و در پنجمین روز از تحصن گسترده بحرینی‌ها میدان المقشع تحت عنوان "تا تحقق خواسته‌های خود می مانیم" پنج جمعیت بزرگ سیاسی معارض بحرینی (الوفاق، الوعد، القومی، الوحدوی، الإخاء) با برگزاری نشستی همبستگی خود با آموزگاران بحرینی و کادرهای آموزشی این کشور و "مهدی ابو دیب"، رئیس در بند سندیکای آموزگاران بحرین را اعلام کردند.

در این نشست "محمد التاجر"، ‌وکیل بحرینی از شرایط سختی که وی با مهدی ابو دیب در زندان‌های رژیم آل‌خلیفه با آن مواجه بود و فشارها و شکنجه‌هایی که در معرض آن قرار داشتند، سخن گفت.

از سوی دیگر "جلیله السلمان"، نایب رئیس سندیکای معلمان بحرینی گفت که تمام سازمان‌ها و موسسات دولتی تنها به اخراج کارمندان خود اکتفا کردند که در راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز شرکت کرده بودند.

وی در ادامه افزود: وزارت آموزش و پرورش تنها نهاد دولتی بحرینی است که علاوه بر اخراج کارمندان خود آنها را دستگاه قضایی معرفی و دادگاه‌های بحرین این آموزگاران را محکوم به زندان کرده‌اند که در راس آنها مهدی ابو دیب قرار دارد.

پس از آن برخی از آموزگاران رها شده از بند زندان‌های رژیم آل‌خلیفه از خاطرات خود و شکنجه‌ها و آزارها و اذیت‌هایی که طی دوران بازداشت با آن مواجه بودند، سخن گفتند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول