اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل:

آل‌خلیفه از معرفی و محاکمه عاملان جنایت در بحرین شانه خالی می‌کند

خبرگزاری فارس: کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتقاد از ادامه بازداشت شهروندان بحرینی، رژیم آل‌خلیفه را به عدم معرفی و محاکمه و مجازات به عمد عاملان نقض حقوق شهروندان بحرینی در سال 2011 متهم کرد.

آل‌خلیفه از معرفی و محاکمه عاملان جنایت در بحرین شانه خالی می‌کند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوسط، "ناوی پیلای" طی سخنانی درباره اوضاع جاری در بحرین تاکید کرد که  کمیساریای عالی حقوق بشر از رژیم بحرین می‌خواهد، به توصیه‌های کمیته حقیقت‌یاب عمل کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم آل‌خلیفه همچنان به توصیه‌های کمیته حقیقت‌یاب بی‌توجه است و آنها را ناقص به انجام رسانده، در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: کمیساریای عالی حقوق بشر همچنان با مسئولان بحرینی درحال مذاکره است تا به این سازمان اجازه دهند، در پیگیری وضعیت حقوق بشر در بحرین مشارکت داشته باشد.

پیلای با اشاره به ادامه بازداشت شهروندان بحرینی که در اعتراض‌های مسالمت‌آمیز شرکت داشته‌اند، گفت: رژیم بحرین در حالی به بازداشت شهروندان خود ادامه می‌دهد که هنوز عاملان اصلی نقض حقوق بشر در این کشور را مشخص و معرفی نکرده است.

وی افزود: بحرین نیازمند تحقیقاتی بی‌طرف و درست درباره موارد نقض حقوق بشر و مشخص کردن موانع موجود در راه معرفی، محاکمه و مجازات عاملان نقض حقوق بشر در این کشور است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول