اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان:

100 راه روستایی در زنجان بازگشایی شد/ بیش از 50 راه روستایی همچنان مسدود است

خبرگزاری فارس: کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان با اشاره به بازگشایی 100 محور روستایی در استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 50 محور روستایی در استان زنجان همچنان مسدود است.

100 راه روستایی در زنجان بازگشایی شد/ بیش از 50 راه روستایی همچنان مسدود است

احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با علام این خبر گفت: در حال حاضر راهداران زنجانی در راه‌ها و محورهای مختلف استان مشغول بازگشایی راه‌های مسدود شده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی در استان زنجان باز بوده و مشکلی از نظر تردد در این راه‌ها وجود ندارد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت گردنه‌های استان زنجان افزود: رانندگان به منظور تردد در این گردنه‌‌ها باید لوازم ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 100 محور روستایی در استان زنجان بازگشایی شده است، افزود: با وجود تلاشی که راهداران انجام داده‌اند، همچنان 50 محور روستایی در استان زنجان مسدود است.

خلیلی با اشاره به وضعیت نامناسب در برخی از راه‌های استان از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت لوازم ایمنی را همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم زنجان در نیاز برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان می‌توانند با شماره تلفن‌های 7272027 و 7272017 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول