اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری تکاب:

راه‌های 70 روستای تکاب مسدود است

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری تکاب گفت: راه‌های ارتباطی 70 روستای تکاب به علت بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

راه‌های 70 روستای تکاب مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهلول عبدی ظهر امروز در بازدید از محورهای ارتباطی تکاب اظهار داشت: از عصر جمعه تاکنون راه‌های ارتباطی بیش از 70 روستای تکاب بر اثر بارش برف و کولاک شدید با مرکز شهر قطع شده است و بیش از 5 هزار خانوار روستایی در محاصره برف قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان مسدود بوده و تردد تنها در محور تکاب شاهین‌دژ به صورت محدود و روزانه به مدت دو تا سه ساعت برقرار است.

عبدی با اشاره به میزان بارش برف در تکاب گفت: براساس اعلام هواشناسی تاکنون میزان بارش برف در تکاب نیم متر بوده و راهداران این شهرستان به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

این مسئول با بیان اینکه کولاک شدید و یخبندان سبب ایجاد اختلال در تردد وسایط نقلیه شده است، تصریح کرد: تمام شهروندان و رانندگان وسایط نقلیه عمومی و شخصی تا زمان بازگشایی این مسیرها از تردد در آنها خودداری کنند.

رئیس راه و ترابری تکاب خاطرنشان کرد: در حال حاضر جابجایی مسافرها و نیز حمل و نقل بار به ویژه وسایط نقلیه حمل میوه و تره‌بار با مشکل عدیده‌ای مواجه شده‌اند و تعاونی‌های مسافربری از عرضه بلیط برای مسافرت‌های برون شهری ممانعت می‌کنند.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی و در منطقه سردسیر کوهستانی قرار دارد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول