اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

پیشتازی زنجان در ساخت واحدهای مسکونی زیر 25 هزار نفر

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

پیشتازی زنجان در ساخت واحدهای مسکونی زیر 25 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای مسکن استان زنجان در سال جاری اظهار داشت: از آغاز سال جاری در زمینه ساخت واحدهای مسکونی فعالیت‌های مناسبی توسط مسئولان استانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: در این زمینه استان زنجان به 80.94 درصد از تعهدات خود عمل کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: عملکردی که استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی ارائه داده است، 20 درصد بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر 3 هزار و هفت واحد بود، ادامه داد: تا کنون برای 3 هزار و 663 واحد در این بخش پروانه ساختمانی گرفته‌اند.

حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به واحدهای مسکونی بهسازی شده در استان زنجان افزود: عملکرد بهسازی واحدهای سکونی در شهرستان ایجرود و خرم‌دره دارای بیشترین رشد است.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس بانک مسکن استان زنجان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به متقضایان مسکن مهر در استان زنجان افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال 88 به 604 نفر از متقضایان تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول