اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی کولاک شدید هفته جاری صورت گرفت

نجات 1150 مسافر گرفتار در کولاک هشترود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی هشترود از عملیات نجات یک‌هزار و 150مسافر گرفتار در کولاک با کمک نیروهای امداد هشترود و مراغه طی سه روز گذشته خبر داد.

نجات 1150 مسافر گرفتار در کولاک هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، علی سبزیچی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات اظهار داشت: 450 نفر از گرفتار شدگان کولاک هشترود در مساجد و مدارس بخش نظر کهریزی شهرستان اسکان داده شدند و 700 نفر نیز به مراغه انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود تصریح کرد: از روز شنبه هفته جاری در اثر بارش برف و کولاک شدید و یخبندان جاده اصلی هشترود - مراغه مسدود شده و مسافران و رانندگان گرفتار کولاک شدند که بلافاصله فرماندهی انتظامی شهرستان در معیت تعدادی از عوامل تحت‌ امر و عوامل پاسگاه نظرکهریزی به محل کولاک اعزام شدند.

وی گفت: عوامل انتظامی مذکور با کمک عوامل پلیس راه مراغه هشترود و نیروهای امدادی بیش از 450 نفر از مسافران و رانندگان و به همراه خانواده که گرفتار کولاک بودند در مساجد و مدارس بخش نظر کهریزی اسکان داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی هشترود افزود: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده توسط نفربرهای ارتش نیز حدود بیش از 700 نفر از گرفتار شدگان در کولاک به شهرستان مراغه منتقل شده و در آنجا اسکان داده شدند و صدها نفر از شهروندان گرفتار شده در کولاک نجات یافتند.

سبزیچی تصریح کرد: با به کارگیری نیروهای تحت امر و با همکاری نیروهای امدادی تلاش برای باز شدن جاده ادامه یافت و نهایتاً جاده مراغه - هشترود باز شد و خودروهای گرفتار شده در کولاک دیروز و امروز با تلاش نیروهای انتظامی و امدادی به سمت شهرستان‌های هشترود و مراغه منتقل شدند.

وی ادامه داد: روز شنبه در این راستا با حضور مدیریت بحران استان و سایر اعضا در بخشداری نظرکهریز کمسیون بحران تشکیل و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول