اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد خبر داد

وقوع 42 مورد آتش‌سوزی و حادثه در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد از حضور امدادگران این سازمان در 42 مورد حادثهٔ آتش‌سوزی و امداد و نجات در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

وقوع 42 مورد آتش‌سوزی و حادثه در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بجنورد، علی گودرزی اظهار داشت: آتش‌نشانان مرکز استان در 25 فقره آتش‌سوزی و 17 مورد حادثه امداد و نجات یاری‌گر حادثه‌دیدگان بوده‌اند.

* فردی که ساعت‌ها در میان گل و لای گیر افتاده بود نجات یافت

گودرزی با اشاره به بعضی از حوادث اتفاق افتاده طی یک ماهه گذشته گفت: مردی که ساعت‌ها در میان گل و لای حبس شده بود با کمک امدادگران از داخل گل و لای بیرون کشیده شد.

وی افزود: خبر این حادثه در ساعت 2/30 به تلفن 125 گزارش داده شد که بلافاصله اکیپ نجات و امداد فاصله حدوداً چهار کیلومتری را در کم‌ترین زمان ممکن طی کرده و با استفاده از کمربند نجات و یک رشته طناب موفق شدند این مرد را که تا یک متر در گل و لای فرو رفته بود را خارج و تحویل نیروهای اورژانس دهند.

گودرزی در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال از حضور کارشناسان این سازمان در مدارس سطح شهر خبر داد و گفت: آگاهی نوجوانان نسبت به استفاده از خطرات مواد محترقه یکی از اساسی‌ترین اصول پیشگیری است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سازمان آتش‌نشانی با تهیه و چاپ 4 هزار بروشور ایمنی، تهیه و نصب بنرهای آموزشی و هشدار دهنده در نقاط تعیین شده و حضور در مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر اقدام کرده است.

مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد در ادامه از آمادگی کامل و استقرار آتش‌نشانان در نقاط مختلف شهر از جمله مبادی ورودی و خروجی شهر، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور ایجاد اطمینان خاطر و امنیت روانی بیشتر شهروندان در خصوص پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال خبر داد.

وی همچنین از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی و حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول