اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهاردهمین بار صورت گرفت

حضور مرکز نور در نمایشگاه سبیت 2012 آلمان

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه‌های بین المللی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از چهاردهمین حضور مرکز نور در نمایشگاه بین المللی سبیت در آلمان خبر داد.

حضور مرکز نور در نمایشگاه سبیت 2012 آلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، علیرضا احمدلو افزود: با توجه به برپایی بیست و ششمین نمایشگاه IT و صنعت ارتباطات در جهان (سبیت)، مرکز نور چهاردهمین حضورش را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در این دوره کشور برزیل میهمان ویژه نمایشگاه سبیت 2012 انتخاب شده است، بیان داشت: مرکز نور در این رویداد بین‌المللی با هدف کسب تجربه، آشنایی با آخرین دستاوردهای رایانه‌ای و تکنولوژی روز دنیا و برگزاری نشست‌های تخصصی حضور پیدا کرده است.

مدیر نمایشگاه‌های خارجی مرکز نور اظهار داشت: اعتلای نام ایران به‌عنوان کشوری که دارای فناوری روز بوده و به‌کارگیری این فناوری در حوزه علوم دینی، همچنین تحقق اهداف سند چشم انداز کشور مبنی بر حرکت در مسیر علم و فناوری و معرفی آن به دنیا از جمله دیگر اهداف حضور در نمایشگاه‌های خارجی به‌ویژه سبیت به شمار آید.

وی سبیت را بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی قاره اروپا در عرصه فناوری ذکر کرد و افزود: این رویداد همه ساله در اواخر بهمن و اوایل اسفندماه با حضور شرکت‌های صاحب نام بین المللی برگزار می‌شود.

احمدلو با بیان اینکه نخستین حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به سال 1992 برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: سبیت نخستین بار در 12 مارچ 1986 گشایش یافت به‌طوریکه نام اختصاری آن از نام آلمانی پایگاه تکنولوژی اطلاعات و مشاغل (Centrum für Büro und Informationstechnik) گرفته شده است.

وی گفت: نمایشگاه سبیت 2012 آلمان از سه شنبه ششم تا دهم مارس برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول