اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال سایپا:

برای درمان مصدومیتم به آلمان نمی‌روم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال سایپا البرز که دچار مصدومیت شده است، گفت: برای درمان به آلمان نمی‌روم و در تهران کارهای پزشکی خود را دنبال می‌کنم.

برای درمان مصدومیتم به آلمان نمی‌روم

آرش کمالوند که طی چند هفته‌ اخیر به دلیل آسیب‌دیدگی در زانوی راست نتوانست تیمش را همراهی کند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نتایج مسابقات سایپا را با جدیت پیگیری کرده و از اینکه در شرایط حساس کنونی نمی‌توانم کمکی برای تیم خود باشم، ناراحت هستم.

وی تصریح کرد: البته مصدومیت قسمت جدایی ناپذیر ورزش حرفه‌ای است و من نیز با کمک و هم‌فکری دوستانم، این دوره را سپری خواهم کرد.

* 6 ماه از مسابقات دور خواهم بود

این بازیکن ملی‌پوش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه زمانی به مسابقات باز می‌گردد، گفت: به تازگی عمل جراحی روی زانوی راستم انجام داده و هفته آینده باید فیزیوتراپی را آغاز کنم.

کمالوند گفت: اگر در دوران فیزیوتراپی و تمرینات ساده با مشکلی رو به ‌رو نشوم،‌ حداقل شش ماه دیگر به مسابقات باز می‌گردم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه سفر به آلمان و پیگیری ادامه درمان در این کشور به کجا رسید؟ گفت: مسئولان باشگاه سایپای البرز همراهی خوبی با من داشتند و پیشنهادهایی برای درمان در خارج از کشور به ویژه آلمان مطرح بود.

کمالوند افزود: خوش‌بختانه عمل جراحی در ایران با موفقیت انجام شده و دلیلی ندارد که به خارج کشور اعزام شوم، مگر آنکه پزشکان ایرانی تشخیص دیگری بدهند.

وی در پایان تأکید کرد: از ابتدا نیز خواست من جراحی و درمان در داخل کشور بود که خو‌ش‌بختانه تا این لحظه پزشکان و متخصصان ایرانی تلاش‌های بسیاری انجام داده و تمام مراحل درمانی من به بهترین شکل در کشور انجام شده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول