اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان:

بی‌توجهی به زیرساخت‌های مهندسی امکانات کشور را هدر داده است

خبرگزاری فارس: رئیس جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان گفت: بی‌توجهی به ایجاد زیرساخت‌های مهندسی موجب هدر رفتن منابع بسیار مهمی از امکانات کشور در قالب تولید، صادرات و مهندسی روز شده است.

بی‌توجهی به زیرساخت‌های مهندسی امکانات کشور را هدر داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری بعد از ظهر امروز در جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، بیان داشت: ما سال‌های طولانی از روش‌های سنتی استفاده کرده‌ایم که فایده‌ای را برای کشور، سرمایه‌گذاری و صدور خدمات فنی، مهندسی به همراه نداشته است.

وی از برخی روش‌های متداول در کشور انتقاد کرد و ادامه داد: استفاده از روش‌های سنتی موجب شده بنگاه‌های اقتصادی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی خود، یکی پس از دیگری به بن‌بست برخورد کنند.

رئیس جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان افزود: بی توجهی به افکار صحیح مهندسی و ایجاد زیرساخت‌های مهندسی، سبب هدر رفتن منابع بسیار مهمی از کشور شده است.

وی تصریح کرد: بی توجهی به موارد ذکر شده موجب شد تا یک سیستم سنتی در کشور دست به دست به مدیران بعدی سپرده شود و هیچ معدل مطلوب جهانی برای خودمان ایجاد نکنیم.

انصاری با اشاره به توانایی‌های مهندسان کشور داشت: امروزه دنیا با مشاهده تلاش و کوشش مهندسان کشور و ایجاد دستاوردهای درخشان توسط آنها برداشت دیگری نسبت به خدمات فنی مهندسی مهندسان ایران دارد.

وی ادامه داد: به دلیل درخشش ایران، کشورهای دنیا امروزه با هیئت‌های علمی، هیئت‌های تجاری و هیئت‌های سیاسی کشور ما برخوردهای متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تفکر مهندسی را از علوم مهندسی فراتر دانست و بیان داشت: مدیریت تفکر مهندسی برخواسته از مدیریتی است که نتایج مهمی را به دنبال دارد، بنابراین مسئولان کشور باید به اهمیت این موضوع نیز واقف باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول