اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان:

90 هزار واحد مسکن در خوزستان در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به حجم بالای پروژه‌های مسکن مهر در استان خوزستان که در حال حاضر بیش از 90 هزار واحد در دست ساخت قرار دارد.

90 هزار واحد مسکن در خوزستان در دست ساخت است

نصرالله دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در این نمایشگاه عملکرد یکساله مسکن و شهرسازی استان و برنامه‌های آتی به نمایش گذاشته می‌شوند تا مردم بیشتر آشنا شوند.

وی نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و زیرساخت‌ها را فرصتی برای معرفی و ترغیب شهروندان به مشارکت در بازسازی بافت‌های فرسوده دانست و گفت: سال آینده با توجه به سیاست‌گذاری‌های کلان، برای بازسازی بافت‌های فرسوده برنامه‌ریزی شده و از طریق این نمایشگاه قصد داریم مردم را بیش از پیش در جریان اهمیت موضوع و تسهیلات فراهم شده قرار دهیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بافت فرسوده در خوزستان باید مردم را ترغیب کنیم به اینکه در نوسازی و بازسازی این بافت‌ها که اغلب آنها مسکونی هم هستند، مشارکت کنند.

به گفته این مقام مسئول، در طرح‌های مصوب شده برای نوسازی بافت فرسوده هماهنگی کامل با شهرداری وجود دارد و در واقع شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی به عنوان دو دستگاه مکمل در این زمینه ایفای نقش می‌کنند.

مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای پروژه‌های مسکن مهر در استان خوزستان که در حال حاضر بیش از 90 هزار واحد در دست ساخت قرار دارد، بخشی از غرفه این سازمان به اقدامات و روند پیشرفت کار در بخش مسکن مهر اختصاص دارد.

وی هدف از این اقدام را آگاهی بخشی به شهروندان درباره زیرساخت‌های اجرا شده برای مسکن مهر و تامین امنیت و آسودگی خاطر آنها از این بابت عنوان کرد و گفت: بیشتر واحدهای مسکن مهر در محدوده شهری واقع اند و از نظر زیرساخت‌ها و خدمات مشکلی ندارند و در مورد واحدهایی که در خارج از شهر نیز ساخته شده‌‌اند این اطمینان را به مردم می‌دهیم که مشکلی از نظر زیرساخت‌های آب، فاضلاب، گاز، برق، راه و جاده، عمران شهری و.... نخواهند داشت.

دهقانی تاکید کرد: ذهنیت مردم این است که خدمات دهی فقط در مرکز و محدوده شهری است و واحدهای مسکن مهر در حاشیه یا بیرون شهر از خدمات محروم هستند در حالی که واقعیت این است که خدمات زیرساختی و زیربنایی به همه واحدهای مسکن مهر در بیرون و درون شهر به طور همسان ارائه شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سازمان مسکن وشهرسازی در واقع ایجاد کننده زیرساخت‌ها در بخش حمل و نقل است، در این نمایشگاه حضور فعالی از خود ثبت خواهد کرد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و زیرساخت‌ها از 17 تا 20 اسفندماه در نمایشگاه دائمی خوزستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول