اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 هزار دستگاه خودروی طرح نوسازی تحویل متقاضیان شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از واگذاری 2 هزار و 47 دستگاه تاکسی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرج به متقاضیان و ثبت نام کنندگان این طرح خبر داد.

2 هزار دستگاه خودروی طرح نوسازی تحویل متقاضیان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرج، کریم افشار تعداد کل خودروهای ثبت نامی طرح توسعه نوسازی ناوگان در تاکسیرانی کرج را 2 هزار و 686 دستگاه خودرو ذکر و عنوان کرد: از این تعداد 2 هزار و 47 دستگاه تاکسی به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به تلاش و پیگیری‌های مجدانه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کرج و استاندار البرز در اجرای این طرح عنوان کرد: با تلاش مجدانه سازمان تاکسیرانی در سال جاری سهمیه ناوگان تاکسیرانی کلانشهر کرج 58 درصد افزایش یافت.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در مبلمان شهری تاثیر بسزایی دارد، عنوان کرد: از جمله اهداف اجرای طرح نوسازی همچنین جذب مازاد این سهمیه به ناوگان تاکسیرانی کرج، تغییر و تحول مثبت مبلمان شهری است.

افشار با مهم دانستن خدمات رسانی حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی عنوان کرد: ارائه خدمات بهینه در زمینه حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی از جمله موارد مهم سازمانی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و اجرا آن گویای مهم بودن هدف سازمان تاکسیرانی در فراهم آوردن زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندی در خصوص حمل و نقل با تاکسی است.

افشار با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نقش بسزایی در کاهش مشکلات زیست‌محیطی ایفا می‌کند.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کرج با یادآوری اضافه شدن 500 دستگاه تاکسی مازاد بر سهمیه سال جاری سازمان به چرخه حمل و نقل عمومی تاکسیرانی این کلانشهر بیان کرد: در حال حاضر کلانشهر کرج با یک‌هزار و 350 دستگاه تاکسی از سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج در سطح شهر ارائه خدمات می‌کند.

وی با تاکید بر ارتقای سطح خدمات‌رسانی از طریق ناوگان عمومی تاکسیرانی عنوان کرد: اهمیت این مهم با توجه به میزان تقاضای شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی دو چندان می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: افزایش رضایتمندی مسافران از سازمان تاکسیرانی و خدمات ارائه شده از مسائل مهم سازمان است که ضمن برآوردن نیازهای حمل و نقلی شهروندان موجب پیشرفت امور محوله به سازمان نیز می‌شود.

افشار تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی کرج برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت‌های موجود اعم از طراحی و برنامه‌ریزی‌های کاربردی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول