اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری قابلیت تفرجگاهی بسیار مطلوبی دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان دارای قابلیت طبیعت گردی و تفرجگاهی بسیار مطلوبی است.

چهارمحال و بختیاری قابلیت تفرجگاهی بسیار مطلوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد صمیمی ظهر امروز در جمع جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و  بختیاری، اظهار داشت: بحث راهنمایی مسافران نوروزی باید به‌ نحوی اجرایی شود که موجبات ماندگاری مسافر در این استان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ماندگاری مسافر به افزایش رونق اقتصادی استان و منطقه منجر خواهد شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها و مناطق دیدنی چهارمحال و بختیاری، این استان قابلیت جذب گردشگر و تبدیل شدن به یکی از استان‌های مقصد گردشگری را دارست. 

صمیمی اضافه کرد: بر همین اساس لازم است تا با استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها به افزایش تقاضای سفر در این استان بیش از پیش توجه شود. 

کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه این استان دارای قابلیت طبیعت گردی و تفرجگاهی بسیار مطلوبی است، عنوان کرد: مسافرت به این استان نباید تنها معطوف به تعطیلات نوروز باشد، بلکه سفر باید درتمام ایام طول سال از طریق هموطنان به استان صورت گیرد. 

وی بر ضرورت گسترش فرهنگ گردشگری در این استان تأکید کرد و گفت: وجود تالاب‎های بین‌المللی با ویژگی‌های منحصر به فرد، مناطق نمونه گردشگری متنوع و گردشگاه‎های بکر و طبیعی چهارمحال و بختیاری را به عنوان استان جدید مقصد گردشگری به ایرانیان و جهانیان معرفی کرده است.

صمیمی با اشاره به نقش گسترش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی استان، گفت: لازم است با همکاری دستگاه‌های مسئول و رفع نقاط ضعف، در بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به استان تلاش کنیم. 

کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‎های دست‎اندرکار در جذب توریست و گردشگر به این استان، خاطرنشان کرد: گردشگری، صنعتی تخصصی است و کسب رضایت گردشگر، به همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها وابسته است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول