اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بهار

آبنمای هوشمند در پارک وحدت مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 مشهد از افتتاح آبنمای هوشمند و زیرسطحی در پارک وحدت همزمان با فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

آبنمای هوشمند در پارک وحدت مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی اظهار داشت: آبنمای هوشمند پارک وحدت با هدف استقبال از بهار در متراژ  100 مترمربع و اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تا پایان سال 90 افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه 5 شهرداری مشهد افزود: رفع نواقص عمودهای روشنایی، پروژکتورها، سیستم‌های نورپردازی و صوتی در پارک و فضاهای سبز سطح منطقه  از دیگر اقدامات این منطقه با نزدیک شدن به فصل بهار است.

حسینی تعمیر و تجهیز آبنماهای سطح منطقه را از دیگر اهداف زیباسازی منظر شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به فصل بهار و حضور میلیونی زائران در پایتخت معنوی کشور شهرداری منطقه 5 با هدف فراهم کردن روزهایی به یادماندنی برنامه‌ریزی‌هایی را در راستای استفاده و بازدید زائران از نخستین بوستان موضوعی زیارت در پارک وحدت کرده است.

وی از بهره‌برداری بوستان حاشیه صد متری را تا پایان سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: با هدف افزایش سرانه فضای سبز، بوستان‌های بابانظر 66 و ابتدای گلشهر در حاشیه صد متری با وسعت بیش از دو هزار متر مربع و اعتبار 170 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول