اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مهمانان نوروزی مشکلی در فضای اقامتی نخواهند داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فرهنگیان و میهمانان نوروزی وارد شده به اردبیل مشکلی از بابت اسکان نخواهند داشت.

مهمانان نوروزی مشکلی در فضای اقامتی نخواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل با محوریت ساماندهی اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: ما همچون سال‌های گذشته زمینه ورود مناسب مسافر و اسکان قابل قبول آنان را در استان اردبیل فراهم کردیم و به نظر می‌رسد هیچ مشکلی از این بابت در نوروز امسال وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد حضور میهمانان وزارتی و بازرسان برای بازدید از محل‌های اسکان فرهنگیان خواهیم بود، افزود: در سال گذشته نیز در راستای ساماندهی به وضعیت اسکان فرهنگیان و رسیدگی به حضور آنان در اردبیل ما مکان‌ها، مدارس و حتی کلاس‌هایی را نیز آماده و در اختیار فرهنگیان قرار داده بودیم.

محمودزاده یادآور شد: 460 کلاس مجهز در 61 باب مدرسه نواحی یک و دو اردبیل، نیر و سرعین آماده پذیرش از میهمانان فرهنگی در استان اردبیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای 27 و 28 اسفند آمادگی کامل را برای استقبال از میهمانان نوروزی داریم.

وی با اشاره به توریستی بودن استان و جاذبه‌های طبیعی، آب و هوای دلپذیر و با نشاط اردبیل و آب‌های گرم در استان، اظهار داشت: علاوه بر تجهیز کلاس‌ها 160 تخت مراکز آموزشی شبانه‌روزی، رفاهی، درمانگاه فرهنگیان و استخر نشاط به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای عزیزان فرهنگی و خانواده‌های آنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده تصریح کرد: در صورت حضور بیشتر میهمانان فرهنگی در استان، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای افزایش کلاس مورد نیاز انجام گرفته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول