اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

باید از تمام توان برای توسعه قاینات استفاده ‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات از مشارکت 89.63 درصدی مردم قاینات در انتخابات تشکر کرد و گفت: باید از تمام توان و ظرفیت برای توسعه و پیشرفت تمام نقاط شهرستان استفاده کنیم.

باید از تمام توان برای توسعه قاینات استفاده ‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در دیدار با نماینده منتخب مردم قاینات اظهار داشت: هدف ما در شهرستان استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت نقاط مختلف شهرستان است.

وی از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات تشکر کرد و گفت: هر کاری که انجام می‌دهیم بخشی از وظایفی است که دولت خدمتگزار به ما محول کرده است.

فرماندار قاینات ادامه داد: در طول برگزاری انتخابات دو محور اساسی یکی حضور گسترده مردم و دیگری امانتداری و حفاظت از آراء مردم در دستور کار قرار گرفت.

حبیبی‌منش گفت: آنچه که هدف نظام و مقام معظم رهبری بود در شهرستان قاینات محقق شد و مردم بزرگوار شهرستان با مشارکت گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

وی از تمام کاندیداها که در فضایی سالم رقابت و در فراهم کردن زمینه مشارکت مردم نقش بسزایی داشتند تشکر کرد.

فرماندار قاینات گفت: نماینده هر شهرستان نشانگر رشد و بلوغ اجتماعی مردم آن منطقه است.

کاندیدای منتخب شهرستان قاینات نیز در این دیدار از تلاش طاقت‌فرسای فرماندار و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات که با فراهم کردن زمینه بسیار عالی برای برگزاری انتخابات تلاش کردند تشکر کرد.

جواد هروی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سایر کاندیداها نیز در برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان استفاده و هم‌چنان که در برنامه‌های انتخاباتی اعلام شده بود، توسعه و تحول قاینات را در سایه ولایت، صداقت و وحدت در عمل سرلوحه کارم خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول