اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

94 درصد مردم بناب به نظام، ولایت و اسلام رأی دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب حضور حماسی مردم ایران اسلامی در 12 اسفند و در پای صندوق‌های رأی را جواب دندان‌شکن به دشمنان نظام دانست و گفت: 94 درصد مردم بناب به نظام، ولایت و اسلام رأی دادند.

94 درصد مردم بناب به نظام، ولایت و اسلام رأی دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جمع قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با بیان اینکه تمام ظالمان روی زمین جمع شده بودند تا مردم ایران را به عدم شرکت در انتخابات تشویق کنند؛ ولی ملت ایران همگی بلند شدند و امتحان بزرگی دادند، اظهار کرد: در امتحانی که ناظران جهانی را مبهوت کرد.

وی افزود: مردم ایران به ولایت، به مکتب و برای دفاع از کشور لبیک گفتند.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم سراسر کشور در صحنه انتخابات اظهار کرد: مردم با این حضور خود عملاً کشور را از گزند شوم شیاطین و توطئه دشمنان مصون نگه داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب این حضور را جشن مذهبی، مکتبی و جشن اتحاد و همدلی و برادری برشمرد و بیان کرد: جشن ما جشن فردی نیست و آنچه در شهر ما اتفاق افتاد، اتفاق بزرگی بود و در این اتفاق مقدس تمام محله‌ها و روستاها نقش بسزایی ایفا کردند و وحدت و برادری خود را در عمل ثابت کردند.

وی سپس به مشارکت 94 درصدی مردم بناب در انتخابات اشاره کرد و گفت: 94 درصد در بناب به نظام و ولایت و اسلام رأی دادند؛ گرچه از این آرا 5 تا 10 هزار رأی مربوط به مهمانان و از مناطق دیگر بود.

باقری‌بنابی اتحاد و همدلی را تنها رمز پیروزی مردم بناب دانست و تاکید کرد: باید از این اتحاد و برادری محافظت کنیم و نتیجه بدست آمده در سایه وحدت است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمام کاندیداها در صحنه انتخابات گفت: ما به‌عنوان یک طلبه شیفته خدمت هستیم و خدمتگزاری به این مردم را برای خود یک افتخار می‌دانیم.

امام جمعه بناب اظهار امیدواری کرد با حفظ وحدت و همدلی، شهرستان بناب را به موقعیت و جایگاه اصلی خود برسانیم و این نمی‌شود مگر در سایه وحدت، همدلی و برادری.

وی در عین حال گفت: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای عمران و آبادی شهر و حل مشکلات شهرستان قدم‌های لازم را خواهیم برداشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول