اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بزرگداشت مقام معلم

285 معلم نمونه در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 285 معلم نمونه در سطح نواحی و مناطق استان تجلیل می‌شود.

285 معلم نمونه در قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین امین جعفری یکشنبه شب در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران را مشمول رحمت خود قرار داد، حضور میلیونی مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگی را خلق کرد که زبان قاصر از توصیف آن است و این امر با همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم خلق شد.

وی در ادامه به بررسی طرح نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار داشت: در جلساتی که با حضور معاون امنیتی استاندار برگزار شد مقرر شده است، ظرف دو سال آینده این طرح در استان عملی شود و اگر افرادی هستند که هنوز دارای سواد نیستند با پایان این طرح مشکل بیسوادی آنها حل شده و این مسئله در استان به کلی برطرف شود.

مدیر کل آموزش و پرورش قم در ادامه به تشریح توافقنامه‌های این اداره کل با سایر دستگاه‌های اداری استان در سال 90 پرداخت و اظهار داشت: 19 طرح و تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان از جمله حوزه علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، شهرداری قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و موسسه فرهنگی هنری اسوه خبرگان منعقد شده که طی آن فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی قابل توجهی شکل‌گیری و اجرا شده است.

امین جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه بزرگداشت مقام معلم در سال آینده اشاره کرد و ابراز داشت: در سال آینده از 285 نفر از معلمان نمونه نواحی و مناطق در سطح نواحی و مناطق قم، 41 نفر معلم نمونه در سطح استان و پنج نفر معلم نمونه در سطح کشور تجلیل خواهد شد که این نفرات از بین بیش از 2 هزار و 500 نفر برگزیده خواهند شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته سهمیه کشوری استان قم دو نفر بوده و امسال به دلیل موفقیت‌های معلمین در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی این تعداد به پنج نفر رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از جمع‌آوری و بررسی بیش از هزار فرم معلم نمونه در ادارات آموزش و پرورش نواحی مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر ستاد بزرگداشت مقام معلم برای برگزاری با کیفیت‌تر فعالیت‌های خود نیاز به صدور ابلاغ برای اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم توسط استاندار و همچنین تخصیص اعتبار لازم و مورد نیاز برای گرامیداشت مقام معلم در سطح استان دارد که امیدواریم با نظر مساعد استاندار قم این امر نیز تحقق یابد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول