اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان):

80 درصد شکست از خستگی تیم بود / برنامه‎ریزی فدراسیون غیراصولی است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) گفت: 80 درصد عامل شکست ما از ثامن‌الحجج سبزوار از خستگی تیم بود.

80 درصد شکست از خستگی تیم بود / برنامه‎ریزی فدراسیون غیراصولی است

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی ضعیف تیم خود در مقابل ثامن‎الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت: ما بعد از بازی با هپکو اراک در بهبهان سوار بر قطار شده و پس از دو روز راه، به سبزوار رسیده‎ایم و حتی فرصت ریکاوری تیم را هم نداشته‎ایم.

وی افزود: تیم ما خسته بود و این خستگی در نحوه بازی ما نیز مشهود بود و من 80 درصد بازی ضعیف و شکست سنگین تیم را ناشی از همین عامل می دانم.

اسماعیلی تصریح کرد: حتی در حین بازی هم از بازیکنانمان علت بازی ضعیف آنها را می‎پرسیدیم و آنان هم می‎گفتند بدن‎هایشان خسته بوده و بریده‎اند.

سرمربی فولاداکسین با گلایه شدید از برنامه‎ریزی فدراسیون برای لیگ برتر گفت: بازی ها هر چهار روز بوده و تیم‎هایی که خود با هزاران مشکل دست‎و‎پنجه نرم کرده و بودجه‎ای برای سفر با هواپیما ندارند، چگونه می‎توانند این فاصله و مسافت‎های میان شهرها را گذرانده و بازی خوبی نیز انجام دهند.

وی افزود: بارها با فدراسیون صحبت کرده و از این برنامه‎ریزی غیراصولی آنها گلایه کرده‎ایم اما دردی از ما دوا نشده‎است و این درحالی است که همه تیم‎ها از این برنامه‎ریزی شکوه دارند.

اسماعیلی در خصوص مشکلات مالی تیم نیز گفت: شرکت فولاداکسین بودجه‎ای محدود برای ما در نظر گرفته که ما مجبور هستیم هزینه‎های خود را طبق بودجه رسیده انجام داده و چاره دیگری نداریم.

وی خاطر نشان کرد: بارها به مسئولان بهبهان برای جذب اسپانسر گفته‎ایم اما وقتی کارخانه‎ها و شرکت‎های این شهرستان از خود علاقه‎ای نشان نمی‎دهند، چاره‎ای نداشته و باید با همین وضعیت مالی نامناسب تیم را اداره کنیم.

سرمربی فولاداکسین در خصوص راحت گل‎خوردن تیم خود اذعان داشت: اگر پنج جلسه تمرین داشته‎باشیم، سه جلسه از آن را صرف کارهای دفاعی می‎کنیم اما باز هم در بازی‎ها به راحتی دروازه ما باز می‎شود که علت آن را فیزیک‎های ضعیف بدنی بازیکنانمان می‎دانم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فیزیک بدنی بازیکنان ما در مقایسه با تیم سبزوار بسیار ضعیف بود و آنها به راحتی با قدرت بدنی بالای خود، بازیکنان ما را محو می‎کردند.

فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با توجه به شکست مس کرمان، تا پایان هفته هشتم همچنان با این تیم در امتیاز 9 برابر بوده اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول قرار گرفته‎است.

این تیم در بازی هفته نهم خود، روز پنجشنبه 18 اسفند، در خانه به مصاف شهرداری زرند کرمان رفته و در 27 همین ماه نیز در یک بازی معوقه در بهبهان، رودروی سپاهان اصفهان، تیم چهارم جدول قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول