اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج خبر داد

افزایش خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: این سازمان با تدوین برنامه‌های ویژه آماده ارائه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

افزایش خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، کریم افشار اظهار داشت: تدبیر سازمان تاکسیرانی کرج برای ایام نوروز بهره‌برداری از همه امکانات موجود سازمان به منظور ارائه خدمات حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی در این ایام است.

وی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته سازمانی در همه ایام سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: این مهم از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است که در برنامه‌های سالانه در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاکید مجموعه مدیریت شهری کرج مبنی بر آمادگی سازمان‌های زیر پوشش شهرداری برای خدمات‌رسانی در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی عنوان کرد: سازمان با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام برنامه‌های ویژه نوروزی اقدام می‌کند.

* آمادگی بیش از 11 هزار تاکسی برای جابه‌جایی مسافران نوروزی

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به فعالیت 11 هزار و 500 دستگاه تاکسی زیر پوشش سازمان تاکسیرانی کرج گفت: این تعداد تاکسی در ایام نوروز آماده خدمات‌دهی به شهروندان و مهمانان نوروزی هستند.

افشار آمار سفرهای درون شهری انجام شده توسط ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی در طول روز را بیش از یک میلیون سفر ذکر و عنوان کرد: این تعداد سفر درون‌شهری توسط ناوگان فعال سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی تعداد خطوط فعال سازمان را 116 خط ذکر کرد و افزود: این خطوط در مسیرهای مبدأ و مقصد به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مسئول از فعالیت حوزه نظارتی و انتظامی سازمان تاکسیرانی کرج ویژه ایام نوروزی خبر داد و گفت: این حوزه با شش واحد گشت بر عملکرد و فعالیت ناوگان تاکسیرانی نظارت می‌کند.

افشار با مهم ارزیابی کردن سطح خدمات رسانی توسط این سازمان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: سازمان برای ارتقای سطح خدمات دهی مناسب به شهروندان و مسافران تمهیدات ویژه‌ای را برنامه‌ریزی کرده است.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف‌های احتمالی از سوی ناوگان تاکسیرانی مراتب را از طریق شماره تماس‌ها 2811587، 2811589 و 2818207 به سازمان اطلاع دهند.

افشار تاکید کرد: تهیه و تدوین برنامه‌های سازمان تاکسیرانی جهت استفاده بهینه شهروندان از اولویت‌های مهم این سازمان است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول