اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

چهار نماینده شهر اصفهان برای مسند سبز بهارستان نهایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: چهار نماینده شهر اصفهان برای مسند سبز بهارستان نهایی شدند.

چهار نماینده شهر اصفهان برای مسند سبز بهارستان نهایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در مورد اعلام نهایی شمارش آراء در حوزه انتخابی شهرستان و شهرستان‌های اصفهان اظهار داشت: دشمن تصور این حماسه را نمی‌کرد و حتی دوستان هم این تصور را نداشتند و تنها رهبر معظم انقلاب این بشارت را داده بودند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در این انتخابات چند رکورد زد، ادامه داد: اول اینکه میزان مشارکت 15 درصد در استان افزایش یافت و در سطح اصفهان نیز شاهد رشد 17 درصد رشد شرکت در انتخابات بودم که همه این مسائل یک پیام روشن دارد و آن سیلی محکمی بر دشمنان است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی استان 19 کرسی داریم و یک کرسی نیز مربوط به هم‌وطنان ارامنه جنوب کشور است، در مجموع در این دوره از انتخابات 12 نماینده جدید انتخاب شدند و تعدادی از نمایندگان قبلی جای خود را به نمایندگان جدید دادند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شهرستان اصفهان تا پایان امروز در حال جمع بندی و تجمیع آراء بودیم تصریح کرد: به همین سبب اعلام نتایج تا حدودی به درازا انجامید، در حوزه اصفهان چهار نماینده مستقیم وارد شدند که کامران، سالک، نیره اخوان و عباس مقتدایی این چهار نماینده را شامل می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در ادامه به میزان آرای نهایی این نمایندگان نیز اشاره کرد و گفت: حسن کامران با 229 هزار و 436 رأی، حجت‌الاسلام سالک 169 هزار و 677 رأی، نیره اخوان 165 هزار و 710 رأی و عباس مقتدایی 156 هزار و 939 رأی را به ترتیب کسب کردند.

وی در مورد کرسی پنجم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز یادآور شد: طلایی و فولادگر نیز حد مجاز را کسب نکرده و برای نماینده پنجم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول