اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار شوشتر:

‌مشارکت در شوشتر 78.5 درصد بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: مشارکت مردم در انتخابات شهرستان شوشتر بیش از 78.5 درصد بوده ‌و به این دلیل از مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند تشکر می‌کنم.

‌مشارکت در شوشتر 78.5 درصد بوده است

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سطح شهرستان‌های شوشتر و گتوند مردم مشارکت بسیار بالایی در عرصه انتخابات داشته‌اند و به این دلیل بیش از 78.5 درصد در انتخابات این حوزه انتخابیه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در انتخابات روز گذشته حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی با 43 هزار و 536 رای و 34.8 درصد نفر نخست انتخابات شد و به مجلس راه یافت و سهراب گیلانی با32 هزار و 624 رای و با26.1 درصد در جایگاه دوم، علی بنی‌عگبه با 22 هزار و 301 رای و 17.8 درصد در جایگاه سوم، محمد حسین رجبی با12 هزار و 253 رای و 9.8 درصد در جایگاه چهارم، سردار طالبی با33هزار و689 رای و 2.9 درصد در جایگاه پنجم، شیرالی با2 هزار و 732 رای و با 2.11د درصد در جایگاه ششم، پوران منجزی با2 هزار و 499 رای و دو درصد در جایگاه هفتم و علی قنبری با2 هزار و24 رای و 1.6 درصد در جایگاه هشتم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات شهرستان شوشتر حضوری پرشور داشتند و در این باره از مردم تشکر می‌شود و در جریان برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی و... به وجود نیامد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول