اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز

غفاری: 803 هزار رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شمارش شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز، 803 هزار رای ماخوذه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شمارش شده است.

غفاری: 803 هزار رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شمارش شده است

محمد غفاری دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آخرین وضعیت شمارش آرا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار داشت: تا ساعت 15 و 30 امروز، 803 هزار رای ماخوذه شمارش شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: بر اساس این آرا، تاکنون سید امیر حسین قاضی‌زاده، سید هاشم بنی‌هاشمی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، جواد کریمی قدوسی و جواد آرین‌‌منش به ترتیب بالاترین آرا را دارند.

وی خاطرنشان کرد: البته بعد از شمارش مابقی صندوق‌‌ها مشخص می‌شود که چند نفر به مجلس راه پیدا کرده و چند نفر به مرحله دوم کشیده می‌شوند.

غفاری با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید شورای نگهبان نخست انتخابات را تایید کرده و پس از آن یک ماه فرصت داریم که مرحله دوم را برگزار کنیم. 

وی با اشاره به نتایج دو حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و حوزه خواف و رشتخوار یادآور شد: تاکنون نمایندگان این دو حوزه مشخص نشده ولی احتمالا تا شب اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول