اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب اصولگرایان یزد از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: محمدصالح جوکار کاندیدای منتخب اصولگرایان یزد از حضور مردم بصیر و فهیم یزد در انتخابت تقدیر کرد.

کاندیدای منتخب اصولگرایان یزد از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد محمدصالح جوکار با صدور بیانیه‌ای خطاب به ملت فهیم و با بصیرت ایران به ویژه مردم استان یزد اظهار داشت: ملت فهیم و با بصیرت ایران در روز جمعه 12 اسفند با لبیک به دعوت مقتدا و پیشوای خود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز، حماسه عظیم و ماندگار دیگری را بر جریده افتخارات خود افزود و نشان داد که هم‌چنان بر اصول انقلابی و اسلامی خود مصمم بوده و تسلیم تحریم‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران نمی‌شود.

محمدصالح جوکار افزود: به طور یقین این حماسه عظیم و مشارکت بسیار بالا و جهادگونه مردم که به حق پیروز واقعی عرصه انتخابات هستند، بر سنگینی وظیفه نظام می‌افزاید زیرا بهترین خلق خدا، مستحق بهترین و والاترین خدمت‌ها هستند.

وی ادامه داد: اینجانب خاضعانه پیشانی سپاس بر آستان حضرت حق سائیده و سپاسگزار اقشار مختلف مردم فهیم، انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان‌های یزد و صدوق که با اعتماد و حسن‌نظرشان توفیق نمایندگی خود را در مجلس شورای اسلامی دوره نهم به بنده محول کردند، بوده و از حضور شورآفرین سایر رقبا و رفقای انتخاباتی که موجبات شور و نشاط و حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کردند، تجلیل می‌کنم.

جوکار هم‌چنین از مسئولان و دست‌اندرکاران هیئت‌های نظارتی و اجرایی انتخابات و نیروهای امنیتی و انتظامی که با همت خود زمینه برگزاری انتخاباتی آرام و سالم را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدصالح جوکار کاندیدای اصولگرای مردم یزد و صدوق با بیش از 75 هزار رأی از مجموع بیش از 201 هزار رأی مردم یزد و صدوق راهی مجلس شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول