اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور حماسی مردم استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در پیامی با تقدیر از حضور حماسی مردم استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آورده است: مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کردند، همچنان در پاسداری از آرمان‌های امام راحل(ره) و پیمودن راه شهدای عزیز انقلاب ثابت قدم هستند و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، در این راه، انگیزه‌ای تمام ناشدنی دارند.

وی در این پیام افزوده است: مردم وظیفه‌شناس با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای، همچون گذشته، برگ زرین و پرافتخار دیگری را برای عزت و سربلندی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

عنابستانی در این پیام متذکر شد: تلالو حضور درخشنده مردم در انتخابات مجلس نهم، یک‌بار دیگر عظمت این ملت بزرگ را به رخ همه قدرت‌ها و بدخواهان کشاند و گرد یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر چهره آنان پاشید و خرسندی دوستداران نظام را فراهم آورد.

وی در این پیام اضافه کرده است: با تبریک این حضور حماسی به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) و پیشگاه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)، بر خود لازم می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات اعم از نیروهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، امنیتی، اصحاب مطبوعات و جراید و رسانه‌های استان، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول