اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان

مردم سیستان‌ و بلوچستان مردم‌سالاری دینی را به اثبات رساندند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: مردم سیستان‌ و بلوچستان همانند مردم سایر نقاط کشور با حضور حماسی و با شکوه خود مردم‌سالاری دینی را به اثبات رساندند.

مردم سیستان‌ و بلوچستان مردم‌سالاری دینی را به اثبات رساندند

لطیف صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران زیادتر از آن است که بتوان همه آنها را به راحتی تشریح و تدوین کرد.

وی افزود: عالی‌ترین محصول انقلاب اسلامی ملت شریف ایران در عرصه سیاسی استقلال نظام و داشتن حاکمیت دینی مستقل در عرصه وجود است و استقلال نظام اسلامی که از ابتدای حرکت انقلاب اسلامی بر اساس رهنمود رهبر فقید و فرزانه حضرت امام خمینی(ره) در شعار مردم تجلی می‌کرد از یک مبنای دینی مستحکم برخوردار و دارای پشتوانه ده‌ها میلیونی مردمی است.

وی افزود: اقتدار حاکمیت دینی در ایران اسلامی نمادهای فراوانی دارد که اقتدار در میدان مبانی اعتقادی و دینی و اقتدار در عرصه فرهنگی و اقتدار در میدان مبارزه نظامی و مقاومت در برابر نظام سلطه و ... است.

صادقی بیان کرد: کسب اقتدار نظام اسلامی طرق گسترده‌ای دارد لیکن حضور ملی و حداکثری مردمی در موارد انتخاب نمایندگان شایسته برای تشکیل مجلس شورای اسلامی که عصاره ملت بوده و نمایش اقدام بی‌نظیر مردم بصیر، آگاه و فرهیخته جامعه ایرانی است.

فرماندار زاهدان بیان کرد: مردم ایران به خوبی دشمن شناس، آگاه به زمان و مطیع رهبران دینی خود می‌باشند و درک عمیق آنان و زمان شناسی بصیرانه آنها آنقدر مثال زدنی است که عجز و اعتراف به شکست سران استکباری را بارها به رخ جهانیان کشیده است.

صادقی گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به نمایش مردم‌سالاری دینی در 12 اسفند سال جاری تبدیل شده و بار دیگر همه بافته‌های فکری و سیاسی کاخ‌های شیشه‌ای در هم شکسته شد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول