اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حماسه حضور/

استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم هرمزگان که همچنان هم ادامه دارد و همچنین عوامل اجرائی برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی یک بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ در دیار حافظان خلیج فارس بود که با تمام معنا این حضور به نمایش گذاشته شد.

وی گزارشات رسیده از سطح استان را نشانگر ولایت مداری و بیعت مجدد مردم استان با مقام عظمای ولایت دانست و افزود: حافظان و دریادلان خطه خلیج فارس در تمام عرصه‌های حماسی حضور داشتند و امروز نیز این حماسه در هرمزگان تجدید شد.

مقام عالی استان به بازدیدی که در نخستین ساعات آغاز انتخابات انجام داده بود اشاره کرد و بیان داشت: مردم استان از ساعات اولیه صبح و قبل از اینکه شعبات شروع به کار کنند در صف‌های طویل انتخابات حضوری پررنگ داشتند که این نشانگر عزم ملی و بصیرت کافی مردم استان است.

عزیزی افزود: اجرای کامل قانون، امانتداری و اجرای عدالت سه محور اساسی در اجرای انتخابات است که بر روی آن تاکید فراوانی شده است.

وی خواستار اخذ آخرین رای برگ از مجریان و برگزار کنندگان انتخابات شد و افزود: یک برگ رای تعیین کننده سرنوشت نظام است.

استاندار هرمزگان ادبیات خاص دشمن در انتخابات را نافرجام توصیف کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی چشم امید جهان اسلام است و اکنون چشم‌های تمام بشریت و جهان اسلام به انتخابات ایران اسلامی است که با ایجاد حماسه‌ای دیگر این انتظار را برآورده می‌کنیم.

عزیزی از تمام دست اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تلاشی شبانه روزی را از ماه‌های قبل داشته‌اند تشکر کرد و افزود: اراده جمعی و کار گروهی همیشه با نتیجه‌ای خوب و امتیازدار همراه است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول