اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر:

130 گزارش هیئت بازرسی به ستاد انتخابات کشور ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: تاکنون 130 گزارش از هیئت بازرسی استان بوشهر به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال شده است.

130 گزارش هیئت بازرسی به ستاد انتخابات کشور ارسال شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گزارشات شامل تمام موضوعات مطرح شده در جریان انتخابات بوده است.

وی افزود:در این گزارشات، وضعیت شعب، بازدیدهای مسئولان از شعب، تخلفات صورت گرفته، شروع به کار شعبات، نحوه مراجعه مردم و .... بوده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر با اشاره به فعالیت حدود 850 نفر بازرس انتخابات در استان بوشهر، اظهار داشت: 650 نفر بازرس ثابت شعب اخذ رای (هر شعبه یک بازرس)، 65 سربازرس، 10 بازرس ویژه و 50 نفر فعال در دبیرخانه‌های هیئت‌های بازرسی هستند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر یادآور شد: برگزاری دو همایش توجیهی و آموزشی استانی برای هیئت‎های بازرسی استان، برگزاری یک همایش با حضور امام جمعه و استاندار و روساهای ستاد انتخابات، هیئت‎های نظارت و اجرایی و اعضای هیئت‎ها و برگزاری یک همایش برای هیئت‎های بازرسی و رئیس و جانشین ستاد انتخابات استان از جمله اقدامات انجام شده توسط این هیئت در سطح استان است.

زارع با اشاره به 45 نامزد ثبت‌نام شده گفت: از این تعداد 20 نفر انصرافی و رد صلاحیت (عدم احراز) هستند و 25 نامزد نیز شامل شش نفر در بوشهر، شش نفر در دشتستان، شش نفر در دیر و کنگان و جم و شش نفر در دشتی و تنگستان در حال رقابت با یکدیگر هستند.

معاون استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر و در فضای بیداری اسلامی در جهان اسلام، ایران به عنوان سردمدار و الگو شناخته شده است، هر رای مردم با ایمان ایران مهر تائیدی بر سیاست‌های جهانی و اسلامی ایران است.

زارع خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات تکلیف ملی است از آن جهت که تمامی اقشار جامعه باید برای دفاع از استقلال و آزادی خود و پشتیبانی از دولت و حاکمیت و برای حمایت از دستاوردهای ملی به مانند انرژی هسته‌ای و دیگر علوم جدید در دنیا که در این جهاد علمی شهدای گرانقدری را فدا کرده‌اند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول