اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم ـ 404

برنده اصلی انتخابات ملت ایران است‌

خبرگزاری فارس: جمعی از رأی دهندگان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از کاندیداهای رأی نیاورده خواستند به رأی اکثریت مردم احترام گذاشته و مثل بعضی دوره‌ها جنجال درست نکنند.

برنده اصلی انتخابات ملت ایران است‌

یک فعال سیاسی در نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: کاندیداها چه رای بیاورند و چه رأی نیاورند باید بدانند که برنده اصلی انتخابات ملت ایران است.

حسین بوژمهرانی در مسجد باقرالعلوم(ع) این شهرستان افزود: کاندیداها باید بدانند که اگر رأی نیاوردند ادای دین کرده و به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

او از کاندیداها تقاضا کرد با تبریک گفتن به مردم حضور حماسی آنان تقدیر به‌عمل بیاورند و همگام با مردم در عرصه‌های مختلف دیگر خدمت‌رسانی داشته باشند.

وی گفت: باید تمام کاندیداها گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و تکالیف بعدی خود را نسبت به نظام و ارزش‌های اسلامی انجام دهند.

این فعال سیاسی نسبت به برگزاری سلامت‌آمیز انتخابات تأکید کرد: تا الآن هیچ‌گونه تخلفی در حوزه اجرایی و نظارتی دیده نشده و انتخابات بسیار سالم است.

بوژمهرانی گفت: پروژه تخلف در صندوق‌های رأی از دروغ‌های دشمن و برای انحراف افکار مردم ایران است و این سخنان صد درصد دروغ است.

یک فعال مذهبی هم گفت: مردم در 12 اسفند بزرگترین رزمایش حضور را از خود نشان دادند و کاندیداهایی که رأی نیاورده‌اند باید قدردان این حضور حماسی باشند.

مهدی سوقندی در مسجد صاحب‌الزمان(ع) نیشابور، در گفتگو با خبرنگار ما افزود: کاندیداها همه باید مطیع قانون باشند.

رئیس هیئت امنای جامعه‌الحسین نیشابور با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات به خاطر برگزاری سالم انتخابات تصریح کرد: رأی نیاوردند به منزله ناکارآمدی آنها نیست بلکه بدان معناست که مردم تشخیص داده‌اند افراد کاردان‌تری نسبت به آنها باید وارد مجلس شوند.

یک دختر دانشجو مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و باید همه این وظیفه مهم را انجام دهیم.

پریسا حصاری در مسجد جامع نیشابور، خطاب به کاندیداهای خود در صورت رأی نیاوردن افزود: باید با احترام گذاشتن به منتخبان مردم و برخورد خوب با آنان به رأی مردم احترام بگذارند و در دور دیگر نیز کاندیدا شوند.

وی اظهار داشت:‌ من بسیار خوشحال هستم که در سرنوشت شهر و کشور سهمی را دارا هستم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم بسیار باشکوه است، خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر شور و شوق مردم برای شرکت در انتخابات و رأی دادن بسیار زیاد بوده است.

وی گفت: نسبت به سلامت انتخابات مطمئن هستم و هیچ مشکلی در آن ندیدم. 

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول