اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

حماسه‌آفرینی مردم رباط کریم در روز انتخابات / فریادهای الله‌اکبر در ستاد انتخابات رباط کریم طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم اعلام کرد: امروز مردم این شهرستان حضوری پرشور و با نشاط در انتخابات داشته و با اعلام تعداد شرکت‌کنندگان حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

حماسه‌آفرینی مردم رباط کریم در روز انتخابات / فریادهای الله‌اکبر در ستاد انتخابات رباط کریم طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، لحظاتی پیش بیژن سلیمان‌پور با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان اعلام کرد که حضور مردم در انتخابات کم‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برگه‌های رای مصرف شده و میزان حضور افراد در شعب اخذ رای مطمئن هستیم که مردم شهید‌پرور رباط کریم با حضور گسترده خود در انتخابات سیلی سختی به گوش دشمنان داخلی و خارجی زدند.

* فریاد‌های الله اکبر در ستاد انتخابات رباط کریم

زمانی که فرماندار رباط کریم این خبر را اعلام کرد، فریادهای الله‌اکبر در سالن ستاد انتخابات این شهرستان طنین‌انداز شد.

سلیمان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این حضور گسترده خستگی را از تن هیئت‌های اجرایی و نظارت خارج کرد و طمع شیرین خدمت به مردم را در کام مسئولان گذاشت.

وی افزود: البته حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و حمایت قاطع آنها از اسلام و انقلاب مسئولیت مدیران رباط کریم را سنگین‌تر کرده است.

فرماندار رباط کریم افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف باید با جدیت خدمت‌رسانی خود را به مردم افزایش داده و از اینکه خادم این ملت هستیم، شکرگزار خواهیم بود.

* مشکل کبود تعرفه نداریم

سلیمان‌پور در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در رباط کریم مبنی بر اینکه با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات آیا این شهرستان با کمبود تعرفه‌ مواجه نشده است؟ گفت: خوشبختانه ما پیش‌بینی لازم در این زمینه را از مدت‌ها قبل کرده بودیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل تعرفه‌ رای به اندازه کافی تهیه شده و هر کدام از شعب که نیاز داشته باشند در کمترین فرصت به آنها تعرفه اضافه داده خواهد شد.

سلیمان‌پور افزود: بنابراین از نظر امکانات هیچ مشکلی در شهرستان رباط کریم نداشته و تا زمانی که مردم در شعب حضور داشته باشند، از آنها رای‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول